úterý 20. března 2012

Airstop lepítko kde se dá

Včera jsem měla rozepsaný příspěvek a po jeho přečtení se mi zdál text moc obsáhlý...chtěla jsem prostě popsat co nejvíce věcí, které se minulý týden podařilo dotáhnout.
Ale to by nebyl "zápisník", ale spíše už román :-)
Myslím, že na webu najdete spoustu blogů pojatých opravdu realisticky s praktickými detaily k jakékoli prováděné práci. Když jsem se rozhodovala vytvořit tento blog, taky jsem si myslela, že bude mnohem více technického typu - že pomůže lidem i tím, že si řeknou:"Aha, takže na toto použijeme tento materiál, tady se dá koupit a je za tolik." Jenže pak jsem zjistila, že (s prominutím), mi záleží také hlavně na tom, jaký pocit ze zápisku mám já a ne až tolik na tom, kolik detailních informací se zde lidé dozví k materiálům, postupům prací a podobně.
Tak mi, prosím, můj především "laický" přístup k zápiskům odpusťte. Určitě i k technickým detailům se časem dostanu, ale bude to chtít především delší přípravu nad článkem! :-)

A co vidíte na dnešních fotkách? Především dokončené spodní patro s prolepením OSB desek krásně těsnící AirStop páskou - nad každým vrutem ještě zatmeleným a u každého prolepeného spoje. Zalepené jsou i vrácené vykroužené části po provádění testu kvality zafoukání. Uložila jsem zde i pohled z přízemí skrz díru na schody - je vidět příprava stropních zavěšených latí, na které přijdou OSB desky posledního stropu. Ano, jsou to ty desky, na kterých bude víc jak půlmetrová vrstva Tempelanu (celulózové izolace).
V tomto týdnu už naposledy uvidíme až na kostru domu, od středy už budou všude vnitřní povrchy z dřevoštěpkových desek!

Pohled z lešení na hromadu složených pytlů s Tempelanem.

Žádné komentáře:

Okomentovat