čtvrtek 24. května 2012

Projekt dílna :-)

Tak se zase vracím k vysílání....na naší hlavní stavbě=domě přibyl během týdne částečný dřevěný obklad a dnešním dnem je dokončena i finální omítková vrstva...
Lešení pomalu padá dolů, takže brzy přinesu foto porovnání vzhledu ze studie od architekta a skutečného vzhledu.

Ale co je hlavní, jak jsem psala minule, začala práce na dílnoskladu, který přiléhá těsně k příjezdové cestě. Tato malá stavbička je ve skutečnosti velkého významu, protože bude sloužit k ukládání všech věcí, které obvykle v domě končí za a) v kumbále...... b) ve sklepě..........c) na půdě........d) ve staré skříni na konci chodby........e) v kůlně na dvorku honosně nazývané zahradní domek :-) Pokud jste se nikde nenašli...doplňte sami.
No prostě kromě takové domácí pracovny pána domu bude také sloužit k uschování věcí jako jsou kola, zahradní náčiní, sekačky....a mimo jiné zřejmě i k uchovávání zavařenin a podobně.

No a na fotkách vidíte, jak se pomalu z kukly klube jediná zděná echt cihlová stavba na našem pozemku :-)
....a kdybyste teprve věděli, jak dílnu pánovi domu všichni závidějí :-) A co teprve, až bude skutečně hotová a bude krásnou "zašívárnou"!








3 komentáře:

  1. Pecka, tyhle časosběry ze staveb mě hrozně baví. Hlavně teď, když si zařizuju vlastní bydlení. Až dostavíme dům, plánuji právě stavbu podobné dílny spojenou s garáží, ve které si zařídím takovou soukromou autodílnu. Už mi doma leží elektrický kladkostroj na těžké věci, nicméně jeho montáž je ještě hudba velice vzdálené budoucnosti. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá skvěle. Z toho musí být moc pěkná dílnička. Já sám si teď tu svou také zařizuji. Jen v mém případě jsou požadavky na prostor trochu větší, protože mám docela dost nářadí a hlavně se věnuji i svařování. Na to člověk prostě potřebuje hodně prostoru. Už se těším až to budu mít hotové. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako jsem rád, že nejsem jediný, kdo si dělal dílnu na klasickém platu. :-D Na mě si dívali jako na blázna, ale chtěl jsem velkou dílnu, která bude obsahovat i šroubový kompresor, takže co jiného se dalo dělat? Nejsem chlap, který by dělal ústupky a když na to na zahradě bylo místo. :) Teď tam mám super kutloch a taky takovou trucovnu, když už mě to doma štve. ;-)

    OdpovědětVymazat