středa 25. května 2022

Zahradní "útočiště" dětské...nebo žeby ne?

 ...dívám se dívám, kdy jsem přispívala naposledy a je mi z toho trochu smutno. Téměř dvouapůlletá pandemie rozhodila životy všem kolem nás. Přitom dle příspěvklů od Vás, našich čtenářů, je vidět, že blog není ještě "mrtvý"...ale vlastně ani ne tak díky mě,...žije si svým vlastním životem, když na něj již nepřispívám. A to jsem se rozhodla změnit, protože u nás jsou nové věci k vidění. Jako třeba naše útulna, která vznikla během jarního uzavření škol a školek...no věru, už si v ní teď moc nehrají děti, ale sídlí tam Tatrovka, kyblíčky, nářadí...a to máme lopatu, rýč, krumpáč. Však to znáte :-P Navrch tři kola...ale doufám, že už vše řádně brzo na letních prázdninách provětráme.


K domku technické údaje asi moc nesdělím....půdorysné rozměry jsou cca 120 x 220 cm a střecha, krytá zatím šindelem, musela být pultová - přece aby se hodila k domu. Výběr barvy byl na mě a myslím, že se nám ten klenot mezi záhony pěkně vyjímá...jen se podívejte na fotky :-)

   zatím v rozloženém stavu

   základ jen na zhutněné hlíně položené dlaždice


   ...pán domu nechce být prozrazen :-)


    výhled ze dveří.....

   ...a výhled na domek ze zahrady

   A náš fotogenický dům v létě 2021.
 


Žádné komentáře:

Okomentovat