pátek 25. dubna 2014

Zahradní posuny z jara do zimy a zpět

Když jsem dnes stahovala z foťáku zase nějaké fotky domu a okolí, na které většinou hned po vyfocení nemám čas, tak jsem si všimla zajímavé věci. A to, že přesně před měsícem 25. března jsme přijeli navečer z práce a jen tak tak jsme utekli před pořádnou sprškou krupek. Hned jsem brala foťák ven a po přeháňce vše zdokumentovala. To by byla trošku paralela s dneškem, ale dnes jistě nebude náš záhonek jarních kvítků celý bíle zasypán jako tenkrát. Venku se zrovna bouřka s kroupami mění jen na bouřku bez krup a já sem vkládám nové fotky našeho posunu ve skleníku. Už nemáme vysazené jen kedlubny a saláty, ale od tohoto týdne druhou polovinu plastového úkrytu obývají papriky předpěstované mým milým tatínkem. Rostlinek máme nějak ke třiceti....a už se těším na ty vůně, až si budu moci uždíbnout a udělat si první letošní lečo s domácím chlebem :-P
Hmmm, mňam...ale to už bude zase o nějaký ten měsíc víc a já budu zase o rok starší...tak to až někdy jindy ;-)
Hezké mezisváteční dny přeju všem našim čtenářům i těm, co sem jen náhodou nakouknou :-)



    před měsícem


    a dnes v 16:00






   

 


    ten boj s pampeliškami asi nikdy nekončí, že?

    jablůňka konečně rozkvétá

    ptáčkové mají nové pítko...a my se máme v zahradě zase na co dívat :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat